Один з пріоритетних напрямків роботи сервісних центрів МВС – це прозорість та відкритість у діяльності, адже головною метою реформи, що відбулась у системі понад чотири роки тому, є надання якісних державних послуг. Постійне підвищення кваліфікації, покращення рівня знань, набуття практичних навичок і вміння їх застосовувати у щоденній роботі – невід’ємна складова діяльності працівників ТСЦ МВС.
У Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області відбулась нарада за участю всіх працівників сервісних центрів Київщини щодо дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та ознайомлення зі змінами у напрямку фінансового контролю. Головний спеціаліст з організації експертизи транспортних засобів, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції РСЦ МВС в Київській області Олексій Сірко розповів присутнім про новації в декларуванні, що їх, відповідно до законодавства, запроваджено Національним агентством з питань запобігання корупції і почали діяти з 1 січня 2020 року. Серед іншого, детальніше розібралися у понятті «корупція» та її проявах, відновили знання про те, що таке неправомірна вигода, як своєчасно виявити і не допустити конфлікту інтересів у службовій діяльності, залишатись неупередженими у прийнятті рішень і, водночас, бути компетентними в наданні державних послуг населенню.