Фахівчиня з комунікацій сервісних центрів МВС Київщини та Чернігівщини Яна Ревенко долучилася до онлайн-презентації State of PR, Comms & Marketing 2025 – одного з ключових аналітичних проєктів українського ринку комунікацій, маркетингу та PR.
Це дослідження об’єднує думки та досвід сотень експертів: комунікаційників, маркетологів, PR-менеджерів і представників агенцій. Його мета – сформувати чесний та глибокий зріз галузі, визначити тенденції, виклики та орієнтири на майбутнє.
«Для нас важливо залишатися в контексті професійних змін. Сервісні центри МВС – це про людей і комунікацію, а отже – про постійний розвиток. Участь у цьому дослідженні дає можливість почути індустрію, її очікування та плани», — зазначила Яна.
Під час вебінару обговорили:
- портрет сучасного фахівця у сфері комунікацій
- головні виклики та пріоритети професії
- KPI та підходи до вимірювання ефективності
- перетин ролей маркетингу та комунікацій
- майбутній розвиток галузі та роль штучного інтелекту
Сфера публічних послуг постійно змінюється, і якісні комунікації стають ключем до довіри, прозорості та зручності для громадян. А сервісні центри МВС продовжують впроваджувати сучасні практики, розвивати комунікацію з громадянами та бути частиною професійного діалогу.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
