
Початок нової роботи – завжди хвилююче. Особливо, коли це перша посада на державній службі. Саме так було у Анастасії, яка два роки тому прийшла до сервісного центру МВС із бажанням не просто працювати, а робити життя людей кращим і простішим.
«Коли почала працювати, відчула, що це моє. Мені подобається, що тут не просто робота, а можливість допомогти кожному, хто до нас звертається», – розповідає наша адміністраторка.
Вона швидко занурилась у роботу, дізналась усі тонкощі. А її відповідальність і старанність не залишились непоміченими і вже принесли вражаючий результат: особистий рекорд – 900 надрукованих бланків за один день (посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу).
Цей показник – не просто цифра. Це щоденна кропітка робота, яка вимагає уважності до деталей, дотримання законодавства і точності у кожній операції. Бо ж кожен документ, що виходить із сервісного центру МВС, ретельно перевіряється, щоб уникнути помилок і забезпечити клієнтам комфортний та безперебійний сервіс.
З появою у застосунку «Дія» зручної функції подачі заявок на отримання чи обмін посвідчень водія, кількість звернень суттєво зросла. Це означає більші навантаження на адміністраторів, але команда сервісних центрів Київщини не боїться викликів. Навпаки – вони працюють ще злагодженіше, щоб зробити процес отримання послуг для клієнтів максимально швидким і комфортним.
«Кожного дня прагнемо ставати кращими, бо розуміємо, що за кожним зверненням стоїть людина, якій ми допомагаємо», — каже Анастасія.
А сервісні центри МВС продовжують робити все можливе, щоб якість державних послуг була на найвищому рівні.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.