![](https://kyivobl.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-08-31_15-10-59-400x305-15.jpg)
З 1 вересня сервісні центри МВС переходять на звичний режим роботи. Понад 4 місяці усі працювали за шестиденним робочим графіком. Повертаємось до п’ятиденного. Зручність залишається нашим пріоритетом! Тому субота, як це було і до початку дії воєнного стану, є робочим днем.
Розпорядок роботи територіальних сервісних центрів МВС, які надають послуги:
ВТ, СР, ЧТ, ПТ: початок робочого дня — о 9:00, завершення робочого дня — о 18:00;
СБ: початок робочого дня — о 9:00, завершення робочого дня — о 16:45;
НД, ПН — вихідні.
Варто зважати, що:
- найбільша кількість відвідувачів спостерігається у вівторок та суботу;
- отримати талон в терміналі ви можете не пізніше, ніж за годину до кінця робочого дня, визначеного графіком роботи відповідного сервісного центру МВС.
Із графіком роботи, а також із контактними даними кожного окремого сервісного центру МВС, можна ознайомитись також завдяки зручній карті.
Щоб спланувати свій візит і якомога швидше та зручно отримати якісний державний сервіс, варто дотримуватись такого алгоритму дій:
- Зберіть пакет документів, необхідний для отримання послуги в сервісному центрі МВС (розділ «Послуги»);
- Оберіть сервісний центр МВС, в якому зручно отримати послугу (розділ «Контакти»);
- Оберіть спосіб запису до сервісного центру МВС:
- онлайн (розділ «е-запис»);
або
- у терміналі безпосередньо у приміщенні сервісного центру МВС.
Розпорядок роботи Головного сервісного центру МВС та регіональних сервісних центрів МВС залишається незмінним:
ПН, ВТ, СР, ЧТ: — з 9:00 до 18:00;
ПТ — з 9:00 до 16:45;
СБ, НД — вихідні;
обідня перерва — з 13:00 до 13:45.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.