
Суспільство – це середовище, в якому кожен почувається частиною спільноти, має право на підтримку та повагу. А інклюзія – це про повагу та рівність, безпеку й доступність.
Рівні можливості для кожного та кожної. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Київщини надають послуги для наших співгромадян. І сьогодні ми стали ще кращими для наших відвідувачів.
У територіальному сервісному центрі МВС Білої Церкви готові приймати людей з інвалідністю в спеціально обладнаному приміщенні з доступною інфраструктурою та безбар’єрним простором. Тут адміністратори зможуть надавати послуги громадянам з інвалідністю, зокрема – прийняття теоретичного іспиту, видача посвідчення водія, тощо.
«Якими б зручними не були технології, взаємодія з клієнтом – це не тільки про водійські документи та доступність сервісів (хоча й без них нікуди), а й про комунікацію та можливість жити без бар’єрів», – говорить Сергій Петров, начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській та Чернігівській областях.
Наш новий екзаменаційний клас облаштовано двома робочими місцями (з камерами Face-ID) для здачі теоретичного іспиту особами з інвалідністю. Також наявні камери відео- та аудіофіксації, які унеможливлюють «мертві зони» приміщення. Такий підхід повністю забезпечує прозорість у прийнятті іспиту та унеможливлює корупційні ризики.
Додатково в кабінеті обладнано місце для видачі, відновлення чи обміну посвідчення водія, а також можливо здійснити реєстрацію та перереєстрацію транспортного засобу.
Що не менш важливо: в даному сервісному центрі МВС маємо і спеціально обладнане авто з автоматичною коробкою перемикання передач категорії В, на якому люди з інвалідністю можуть здавати практичні іспити.
Себто – присутній повний спектр наших послуг і відсутні будь-які просторові бар’єри.
«Принцип роботи кабінету – досить простий. Особи з інвалідністю, які звертаються до даного сервісного центру МВС і для яких сходи – це виклик, натискають кнопку виклику персоналу, яка знаходиться на розі будівлі і позначена спеціальною табличкою. Адміністратор сервісного центру МВС підійде до вас, проведе до кабінету, вивчить ваше питання, зареєструє на послугу та надасть її», – пояснює Сергій Петров.
Довідково: Кожен сервісний центр МВС Київщини оснащений пандусами, зручними під’їздами до будівель, паркувальними місцями для осіб з інвалідністю, спеціальними кнопками виклику персоналу і додатковими робочими місцями для обслуговування осіб, які користуються кріслом колісним, а також для інших маломобільних груп населення. А люди з порушенням слуху можуть скористатися сервісом «УТОГ 24/7», який забезпечує відеозв’язок з перекладачем жестової мови Українського товариства глухих.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.