25 травня розпочався тренінг «Основні навички управління та комунікації» для керівного складу регіональних сервісних центрів МВС. Під час навчання будуть розглянуті аспекти повсякденного управління і комунікації, зокрема – аналіз власних управлінських якостей, навичок і компетенції, оцінка стилю і ефективності власної комунікації, навчання приймати ефективні індивідуальні рішення. Крім того, проходитиме обговорення професійних питань, пов’язаних із управлінськими обов’язками.
«Завдяки співпраці з такими донорами як EUAM Ukraine у нас є можливість впроваджувати навчання та практики, які є вкрай важливими для державного сектору, підвищення кваліфікації наших співробітників. У нашому високому пріоритеті є кадри, які вміють професійно працювати з персоналом та, відповідно, постійно вдосконалювати клієнтоорієнтованість у центрах обслуговування громадян. Саме завдяки співпраці з EUAM Ukraine ми змогли також провести програму стажування для оновлення кадрового складу сервісних центрів МВС» – відзначив керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
У 2016 році, за підтримки EUAM Ukraine тренінги з менеджменту вже було проведено для директорів РСЦ та всього керівного складу ГСЦ. Консультативна місія Європейського Союзу надає підтримку сервісним центрам шляхом стратегічних консультацій і практичної підтримки заходів з реформування згідно зі стандартами ЄС та міжнародними принципами належного врядування та дотримання прав людини.