Підвищуємо рівень обізнаності щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства


05 Грудня 2018

ЛОГОТИП РСЦ

          Один з пріоритетних напрямків роботи сервісних центрів МВС – це прозорість та відкритість, адже головною метою реформи, що відбулась у системі понад три роки тому, є надання якісних державних послуг. Постійне підвищення кваліфікації, покращення рівня знань, набуття практичних навичок і вміння їх застосовувати у щоденній діяльності – невід’ємна складова роботи працівників ТСЦ МВС. В сервісних центрах Київської області відбулась серія навчальних лекцій щодо дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та Антикорупційної програми МВС України на 2018 рік. Удосконалював знання, зорієнтовував працівників територіальних сервісних центрів на головних положеннях Закону, всебічно висвітлював найважливішу інформацію головний спеціаліст з організації експертизи транспортних засобів РСЦ МВС в Київській області, уповноважена особа з питань запобігання корупції Олексій Сірко.

СІРКО на сайт 333

       Для поглиблення власних знань з питань запобігання корупції і здобуття нових Олексій Миколайович пройшов навчання в Національній академії внутрішніх справ — успішно закінчив семінар з підвищення кваліфікації працівників закладів, установ та підприємств, що належать до сфери управління МВС України. Також він взяв участь у громадському проекті масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus» на теми: «Конфлікт інтересів: треба знати!» і «Дослідження корпції: Як це працює?».

          В процесі проведення лекцій, що загалом тривали більше місяця, було розглянуто чимало питань. Зокрема, більш детально розібралися у понятті «корупція» та її проявах, відновили знання про те, що таке неправомірна вигода, як своєчасно виявити і не допустити конфлікту інтересів, чому потрібно бути неупередженими у прийнятті рішень і, водночас, компетентними та ефективними в наданні послуг. Не оминули увагою під час навчальних лекцій й підготовку до чергового етапу декларування. Олексій Сірко нагадав про обов’язок своєчасно подавати електронні декларації, достовірні відомості щодо майнового стану сім’ї, можливість виправити дані у податкових звітах та відповідальність за ухиляння від подачі е-декларацій про доходи і придбання майна.
Працівники сервісних центрів активно обговорювали усі ці та багато інших нюансів антикорупційного законодавства. Після завершення лекцій вони мали можливість поспілкуватися з Олексієм Сірком і поставити особисті запитання, що стосуються антикорупційного законодавства, та висловити побажання щодо проведення подібних зустрічей у майбутньому. півколо 5